Det kom ett paket idag!



Idag låg det ett paket i brevlådan! Sånt gör en glad. Min första tanke var att jag inte vunnit nån auktion på Tradera nyligt.
Det var från min faster Ann-Britt som bor i Skåne.



En fin omlott kofta har hon minsann stickat! Tusen tack!

Annars så har mitt humör har varit som en berg och dalbana ett tag.

Hannes har haft några riktigt dåliga sovdagar, men han verkar inte vilja se mig ledsen och har nu sovit bra både dag och natt i hela 2 dagar.

Tror faktiskt att jag ska ta och sova en stund jag oxå.

Kommentarer
Postat av: Anna O

Den var verkligen jättefin koftan. Hannes kommer bli en sån där soft koft-kille from now on.

Synd att du inte får sova så mycket och blir upp och ner i humöret. Det bästa med det är ju att du har din fulla rätt att bli sån! Sånt gör småbarn, det är inprogrammerat att de ska sova lite konstigt ibland och hålla mor uppe. Men de ger igen när de växer upp i tonåren och vägrar stiga upp före 16.30 på dagarna. Då är det din tur att vara den som väcker!

2009-04-03 @ 18:33:06
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej tjejen!

Jag undrar om du fått något mer paket från skåne? var väldigt länge sen jag skickade (precis när Hannes var nyfödd)...har det kommit bort i posten måntro :(

Hoppas allt är bra med er. Kram S

2009-04-12 @ 22:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0