Ursäkta!

Ber så hemst mycket om ursäkt för att det dröjer så långt mellan mina inlägg. Tänker dagligen att idag ska jag sätta mig ner. Tar ju inte så lång tid. Har kort å vad jag ska skriva klart! Men av nån anledning blir det inte så. Fast jag vet varför det inte blir.

Är inne i en period, liknar den i början av en graviditet, man är slut och trött å vill bara ligga å vila en liten stund.
En stund som lätt  blir några timmar.

Det ska verkligen bli skönt om 2,5 arbetsdag att få vara ledig i 19 dagar. Och jag tror att Vilmer oxå ska gilla det. Idag när jag kom hem så ville han bara gosas. Inte mig emot!! Nu ska jag fara och hämta Rikard på jobbet. Vi ska till stan och hämta ut den svarta mattan som ska ligga på trappstegen. Kan hända att det blir klart under ledigheten. Men jag räknar inte med nånting. På så vis slipper man ju bli besviken!!

Lovar att innan veckan är slut ska jag sätta mig ner å skriva lite till och lägga in ett gäng bilder, för det tycker jag är skoj!

Kommentarer
Postat av: Jos

Skrev det här inlägget igår, men av nån anledning så ville det inte in förrän idag. Varför blir det så? Nu är helgen här å fler inlägg kommer!!

2008-12-19 @ 16:39:02
Postat av: Frida

Bra där! Ser framemot nya bilder!



Jo, vad jag försökte berätta i telefonen var; att jag hämtade in posten precis innan jag skulle åka till jobbet en dag, och såg ett kuvert däri vilket jag antog var ditt julkort, så jag rafsade ner det i väskan och öppnade det vid köksbordet på jobbet då vi skulle rapportera. Alla som var där blev mäkta imponerade och kortet skickades runt hela bordet för allmän beskådan! Det var väl kul att de tyckte du är så duktig och pysslig och konstnärlig!

2008-12-19 @ 18:57:54
Postat av: Kicki

Hej tjejen. Gillar verkligen korten av misse-nissen.Vi kollar blocket varje dag för att hitta en egen liten kisse,men inget än så länge. Det blir nog bättre fram emot våren hoppas jag. Kram

2008-12-20 @ 09:09:34
URL: http://famkagstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0