Så det blåser





Fick visst med lite av mina tår =)



Mina plantor som jag fått av Kicki har blåst från ena änden av altanen till den andra. Jag tror och hoppas att dom klarat sig. Det är bara vänta och se. Kanske måste skaffa ett lite stabilare växthus. Har ett gäng fönster i garaget som är tänkt till det.

Inatt har det verkligen blåst hårda vindar. Trodde ett tag att hela huset skulle blåsa bort. Men som tur står det fortfarande kvar!

Väntar på att distriktsköteskan ska ringa så vi kan boka en tid för Hannes 3-månaders spruta.

Sen bär det iväg till Morö Höjden för att besöka Morfars. Funderar om både jag och Hannes ska ta oss ett bad när det ändå står ett på toan deras. Det ska ju trots allt användas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0