Nu jävlar!




Vi har beställt en myggfångare ikväll!!

Jag godtar inte att jag ska måsta vistas inomhus bara för att dom satans jävla myggen inte kan låta bli en.
Jag ska med alla medel vinna över dom!

Hoppas bara den funkar.




Annars kan jag berätta att Hannes utan hjälp har vänt sig från rygg till mage i onsdags. Man blir så stolt när man ser att sonen gör framsteg!

Han har oxå börjat att skratta bara han tittar på Rikard. När jag försöker drar han lite lätt på munnen, men inget mer..
men men.. det får väl vara deras grej.

Jag har ju trotts allt oxå fått honom att skratta. Pussar på halsen gör susen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Seth ramlade ner från bänken till grillplatsen, han hade satt upp fötterna på bordet liksom å sen rasade han ner med rumpan före i marken, helt ihopfälld..! Tur att det inte gjorde ont så länge, han blev nog mest förvånad och rädd.



Berätta mer om myggfällan! Hur funkar den? Vad kostar den? Vart går den att beställa?



Och visst är det jag som ritat! Ska bli spännande att höra vad Patrick tycker om alltihop. Jag beställer utan att fråga så får han igen för allt jag irriterade mig på tidigare idag! Muhahaha, på det också! Men jag tror mest att han kommer att sucka, han blir tokig på att jag vill göra saker hela tiden!



Bra jobbat Hannes! Har du klarat det igen? Visar du på söndag om det blir familjemiddag då?!?

2009-06-12 @ 23:00:18
Postat av: Thesso

Härligt att höra om framstegen!



Du, den där myggdödaren. Är det en sån som kostar typ 2-3000 eller nåt? Mina föräldrar ska oxå göra slag i saken och köpa en. Finns visst värsta monstren och som kostar massor mer än det..

2009-06-12 @ 23:46:54
URL: http://thesso.blogg.se/
Postat av: Frida

Tydligen finns samma myggjägare på JULA också! Same price. Tror kanske att vi måste slå till också!

2009-06-14 @ 16:53:16
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0