Magsjuka och fin fina kort!

Vaknade halv 3 natten mot fredag av att Hannes satte sig upp i våran säng och började kräkas.
Hade sagt till Rikard på torsdagkväll att vi kanske skulle ta och byta sängkläder, men latheten tog över.. tanken var ju inte riktigt att göra det mitt i natten, men måste man så måste man.

Rikard tog med sig Hannes till hans säng, men det dröjde inte länge förrän det var dax igen. Sängklädesbyte nr 2 och sen även byte nr 3.

Det blev inte så mycke sova den natten och dessutom skulle jag upp för att jobba. Har börjat lite smått med en fredag var 3:e vecka.. det gäller att inte slita ut sig.
Passar på när Rikard har sin lediga fredag efter han jobbat jour. Så håller jag på fram till semestern för att sen börja om på riktigt 3:e september.

Hannes fortsatte att kräkas lite nu och då under fredagen. Så fort han fick nåt i magen så dröjde det inte länge förrän det kom upp igen.

Gårdagsafton/kväll var det sannering som gällde. Inte mycket till fredagsmys för våran del. Tvättmaskin har fått jobba på den oxå!

Peppar peppar, inget kräk sen igår afton. Nu är bara frågan om jag, Jonna och Rikard kommer att klara oss? Ja det är bara att vänta och se.

Hannes kommer iaf att få vara hemma från dagis hela nästa vecka. Med en födelsedag och 2 kalas så vill vi väldigt gärna hålla oss på fötterna och inte hänga över hinken.

Så där ja, nu har vi fått alla korten som vi var och tog hos Vizzan för någon vecka sedan. Nu blir det till att beställa förstoringar! Å sen förgylla väggarna här hemma. Det ska bli en fröjd för ögat! Mina älskade småtroll!!












Kommentarer
Postat av: Frida Crowley

Jattefina kort!!!

2012-02-12 @ 16:49:14
URL: http://www.familjencrowley.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0