Farväl Malin!

I 2 veckors tid har jag och mina jobbarkompisar tisslat och tasslat om en avslutningsfest/middag för våran bästa Malin som på tisdag gör sin sista dag. Hon har fått sparken! Det är inte bara hon, men det är henne vi vill fira/ta avsked av.

Bord på Calles 19.30 och före det så hann vi med en liten förfest i en kvartersgård på älvsbacka.. med facit i hand så är vi nog alla överrens om att vi skulle ha beställt mat dit istället för att gå ut. Hur fin lokal som helst!

Nog för att maten på Calles var god å så... isvattnet oxå!


Jabbe, Nicke och Daniel.


Pär


Malin får ett paket fyllt med div. Frankeprylar.


Per


Per och Stefan.. det vart välda glädjerop då vi såg Stefan komma in, det är inte så ofta han har möljighet att vara med.


Pär och Jag!


Jag och finaste Malin!


Söta Sandra!






Malin är sjukt taggad och det var hon inte ensam om.


Malin, Sandra, Pär och Per.


Tror inte jag behöver skriva vad vi heter längre.. jag tror in kan vid det här laget.




Trubaduren trodde att Malin fyllde år och sjöng därför ja må hon leva, men om sanningen ska fram så är hon inte jätteledsen att få sparken.



Shit pommes vilken kväll .. hur kul som helst.

Hem tog jag mig oxå. I skuffen på en Volvo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0