Sorg i hjärtat

Pricktestet igår gick alldeles utmärkt. Hannes satt snällt i mitt knä och lät sköterskan rita, droppa och sticka.

Fast alldeles bra gick det ju inte då han visa allergi mot både katt och hund.

Blir så arg på mig själv att jag lyckades övertala Rikard att ta hem en katt på prov och att det gått så bra. Hur tänkte jag egentligen? Inte med huvudet iaf.

Lite Vilmerbilder


Tänk att Vilmer har varit så här liten. En ordentlig dusch var det första Vilmer fick göra när han flytta in till oss.







Åsså Sonjabilder


Nyss hemkommen med lillstumpan.








Tänk att dom efter 2 veckors krig skulle bli så bra kompisar!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att vi kommer att sakna dom oerhört mycke. 

Finns det någon som vill ta hand om dessa 2 och ge dom lika mycke kärlek som vi gjort så blir vi inget annat än glada!


Kommentarer
Postat av: Frida

Nä, fy vad sorgligt! Jättefina bilder!



Hur gamla är de två då?

2010-05-05 @ 21:02:16
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va ledsen jag blir. Jag ska kolla runt bland bekanta etc om det finns någon som vill ta hand om några katter. Tänker på er! STORA KRAMAR!

2010-05-06 @ 12:15:24
Postat av: Frida

En chokladbit kan du va värd efter förlusten idag!

2010-05-06 @ 20:22:39
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Thesso

Usch vad jobbigt!! Hoppas ni hittar ett bra hem till dom!

Vad är det som har gjort att ni misstänkt att han varit allergisk mot någonting?

2010-05-07 @ 17:17:47
URL: http://thesso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0