Vimmelbilder från förfest och stengården


Jag och Emma


25åringen Lena-Marie




Camilla och Lena-Marie


Var bara tvungen att ta kort på mina hjärteköttbitar. God mat! Mumms..


Puss


Puss


Jocke




Matte


Peter


Linda och Kicki


Jenny och Linda


Bandet för kvällen. Hat over hills. Superduktiga!!


Helena och Anna


Emelie och Erik

Elin och Emma


Partytuttan i högsta hugg!


Rikard och Per


Emelie, Sara och Johan




Vi blev lovade att få testa hattarna om vi lovade att sköta oss.. å det gjorde vi såklart!

Mycket trevlig kväll. God mat, trevliga människor och bra musik.

Söndagen var inte riktigt lika kul. Var inte jättebakis, men jag som brukar återhämta mig betydligt snabbare än Rikard, gjorde det inte den här gången.

På eftermiddan så börja jag få ont i både kropp och huvud. Vilket slutade med att jag stannade hemma igår. Ingen feber, men jag hade inte orkat jobbat iaf.

Tidigt i morse vakna Hannes till och Rikard gick dit för att ge honom tutten.

Det lukta inte nå vidare gott på rummet hans då han kräkts. Han måste ha legat ett tag i spyan innan han vakna till, för det var lite halvtorkat. 

Det var bara att sätta en trött Hannes i duschen och få bort äckelpäckellukten.. men tametusan att den sitter kvar i håret än.

La honom i våran säng, men han skulle prata, ställa sig och och snurra runt lite innan han äntligen kom till ro.

Hade inte inte varit för att Vilmer stog å klöste på dörren strax före nio så hade vi fått en ännu längre sovmorgon, men jag är nöjd ändå.

Det blir ett 3de bad för Hannes del i afton och sen så bär vi in sängen i vårt rum.. han ska ju inte behöva ligga i den stanken om det händer igen, men det ser lovande ut. Att det inte ska hända igen alltså.

Har ätit och sprallat på som vanligt idag, men vi blir med all säkerhet hemma både imorgon och på torsdag. Är ju ändå bara en halvdag då.

Vi har även varit ute en stund i det superhärliga vädret vi har idag... får se om det blir en stund till efter maten.

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej stackars liten. Magsjuka?=( Har han mått mer dåligt?

2010-03-30 @ 19:34:27
URL: http://enlitenida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0