Dagarna går så fort...

Jag och Hannes har fått en beställning från Ellos och självklart vill vi visa så fina vi blev i dom nya plaggen.








Förutom hatten och t-shirten Hannes har på sig fick han 1 keps, ett par shorts, 3 t-shirts till och en långärmad tröja.

Jag fick 2 par byxor, 3 toppar, 2 behåar, trosor, 1 klänning och ett linne.

Till hemmet blev det fönsterlampor till köket, skålar och kuddfodral.






Vad passar väl bättre än att vara lite konstnärlig en regnig lördag?!




Lördagshäng i Ersmark


Mina systar har ju fyllt år och givetvis var vi där för att gratulera!


Leo håller på att göra klart present till moster.






Paketöppning.

Av mig fick dom varsin hemsydd väska, ett armband och en överraskning som verkar gå av stapeln den 12 juli.. hoppas att ni inte är allt för nervösa!!


Självklart hittar vi gossarna i soffan under fotbolls-VM.


Langos till lunch! Mycket gott!!


Men det dög inte för alla. Tur att det finns korv och yogart!


Som dessa pojkar springer och jagar varann så är det skönt med ett svalkande bad.






Har jag visat min nya tatuering?!






Förra måndan åkte jag, Nina och Åsa till Åliden för att få träffa lille Carl. 5 veckor gammal.
En riktig liten sötnos!


Förra tisdan så bjöd jag och Hannes in morsor och barn vi lärt känna när vi varit hemma.
Det här är Karl.


Å den här pojken heter Edward.


I onsdags bjöd jag och Hannes in oss till drängsmark för lite chill och promenad förbi Sonja och Vilmer.
Katten som Hannes klappar heter Doris.



Vilmer var inte alls så brydd över att vi var på besök.. hade så mycket annat att göra..


som att springa ifrån Hannes.

Sonja hann jag tyvärr aldrig ta nån bild på.. hon var iaf go och rund om lillmagen.

Å gissa vem som blev mormor natten till torsdag förra veckan?! Jo JAG!!

5 små ungar var det som titta ut! Säkert hur söta som helst.. snart ska vi nog ta en till tur till drängs för att få se dom små liven.


Midsommarafton började med lite firande i Bonnstan tillsammans med Nina, Åsa, Anna och Andreas med familjer.


Glassbåt är gott!


Emma, Mattias och Åsa.


Tom, Hjalmar, Anna, Alvin. Ella är tjejen med det vita i håret och bredvid henne sitter Liv.


Sen drog vi vidare till Boviken för att fortsätta fira.






I afton har jag och Hannes varit ner till campingen för att träffa Marika och Kalle.

Hannes valde själv vad han ville fika.. en bit blåbärspaj.


Sen så hitta han ju en liten bil.. vet inte riktigt vad dom heter, men en sån vill han ha iaf när han blir lite äldre.


Vi fick även träffa Tilde + föräldrar. Det var hennes 3:e vända ner till stranden idag.


Efter allt spring är det skönt att chilla i stolen!

Imorgon gör jag min sista dag innan SEMESTER i 6½ vecka.. det ska bli så härligt!

Nu måste jag gå och duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0