Nyårs!

Nyårsafton tillbringa vi hos Anna, Andreas, Liv och Alvin. Även Nina, Tom, Ella och Hjalmar var med.


Stilig va?!!


Förrätten:
Svampsoppa med hemmagjorda vitlöksbröd. Mycket gott!

Gjord av Anna och Andreas.




Liv och Ella fick eget bord!


Huvudrätten:
Vegobiffar med potatismos

Gjort av mig och Rikard.


Tror inte att Andreas var helt nöjd över vårat matval. Anna är vegitarian och jag orka inte fixa flera rätter. Tur att det finns 364 andra dar att äta kött på.

Tyvärr fick jag ingen bild på efterrätten, men det var iaf en mycket god vaniljpannacotta med bär till.



   


Barnen har haft med sig ett paket var och Hannes fick magneter med bilar på.. från samma film.. bilar.

   


Hjalmar fick en bok. Och Alvin fick paketet Hannes hade med sig. Traktor med släp. Hörde att den fick följa med sen när det var dax att sova!








Nina är en hejare på att vinna i Twister.


Cassius är inte fullt lika bra.




Gott nytt år!

Innan nyåret hann även vi vuxna spela "nyårsleken".

Jag vann en dubbeldaim. Rikard fick en mössa och en vidrig hårbottensmassagepryl.

Tack alla för en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hannes var mycket stilig på nyårsafton, precis som man ska va!



Vilken fin tavla de hade ovanför soffan! Det randiga tyget! Är det ett tyg? Jag vill också ha!



På tal om att vilja ha samma grejer... Meta undrade vad det är för skåpar ni har i hallen nere? Hon hade sett bilder nånstans och blev sugen på likadana nu när de måste göra om hemma. Visst är de ifrån Ikea? Vad heter de?

2010-01-10 @ 19:27:17
URL: http://k

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0