Nästan 4 veckor senare

tar jag mig tid att sätta mig vid datorn och bloggen igen.

Det går inte att beskriva hur trött jag känner mig när Hannes väl gjort kvälla.. hoppas att det blir bättre snart.

Nu kommer iaf ett gäng bilder på vad som har hänt sen sist jag blogga.






Man vet aldrig vad man hittar för bilder när man kommer hem från jobbet.



   


Bada är mycket rolig sysselsättning,


men Vilmer som inte är lika förtjust ligger gärna och blundar en stund.


Badad och klar.. redo för sängen.


Stoppar in huvudet i Hannes rum och känner att han har bubbat.. värsta putröva.


Söndagspromenad till kusinerna. Dom var inte hemma så det var bara att vända om igen.


Taget genom en gammal vanlig hederlig kamera.

   
Lite mer far och son-bilder.




Hitta tratten som Vilmer skulle ha när vi kastrera honom, var bara tvungen att prova den på Sonja. Som inte alls var lika nöjd.










Mycke bad blir det.




Vilmer var fortfarande inte speciellt sugen på ett bad.

Hannes går mer och mer, inte långt borta innan han väljer gång före kryp.

Själv är jag hyfsat duktig och går till jobbet nästan varje dag och åker med en jobbarkompis hem. Dyrbar tid får inte slösas på eftermiddan, har ju en son som jag vill hinna leka med innan det är dax för han att sova för natten.

Just nu har vi bara en bil då bakrutan på Mazdan gått sönder. Ny ruta är ditsatt och det kalaset kosta mig 1500 spänn.

Som tur var får jag nästan dubbelt så mycke pengar nu när jag börjat om å jobba. Å det är ju alltid trevligt!

Nu väntar toabesök, mat och lek.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul att Rikard är duktig på att ta kort under dagarna! Det fanns en hel del godbitar bland alla bilderna! Fast...bajsbilden, Josse...not so much! Lite kul ändå! Ha, ha, ha!

2010-01-29 @ 23:53:00
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Anna O

Jo, bajsbilden var skoj =)

Annars måste jag säga att du är väldigt duktig som går varje morgon till jobbet, det är strongt. Okej att cykla på sommarn men du gört året runt. Cred!



Annars har jag också lagat en ruta, vindrutan. 2000 pix gick det på för mig. Tur att man är gjord av pengar ;)



På ett tag börjar Criminal Minds. Jag har fått in det som vana att somna till det programmet. Jag ställer in sleep-mode på tvn så den håller igång hela timmen men sen stängs den av. På så sätt kan jag somna när helst jag vill. Guld värt. Fast jag brukar ha svårt att somna till tvn men när klockan närmar sig halv två-två på natten går det tydligen bra =)

2010-01-30 @ 00:09:59
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej =) Och tänk inte på det, jag fattar att du inte helst vill komma och tapetsera hos oss när du har ledigt =P Du får väl komma med familjen och kika och fika i annat fall =)

2010-01-30 @ 10:30:29
URL: http://enlitenida.blogspot.com
Postat av: Petra & Alice

Kul att ni är tillbaka på bloggen så man kan läsa om ert liv! Så fina bilder! Och ang bajsbilden, den va ju hur kul som helst =)

Ha de fint och ta hand om er!

KRAM

2010-01-31 @ 19:34:54
URL: http://petraochpjar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0