Lördag - en sån härlig dag!

Strax före 11 igår var vi vid Byske golfranch för att titta på massa skotrar och träffa polarn Eddie som kommit dit på just de.. en skoter. Nån bild på Eddie fick vi inte med den här gången. Desto fler på Hannes!

Det blev ingen tur för Hannes del igår, men nån helgdag framöver så ska detta ordnas.
Men provsitta den fick han iaf göra!










Många som ville provköra 2010 års modell.


Det kanske inte ser ut som att det var så mycke folk där, men det var det. Vem vill inte ha en egen skoter?


Nu traskar vi hemåt så Hannes oxå får sig nån lunch. Jag och Rikard passa på att köpa varsin utegrillad hamburgare. Gott gott!


Eftersom att Anna fyllde år i onsdags så vill ju jag och Frida inget hellre än att fira detta. Och så blev det, genom att åka till Nordanå för att se Sälteaterns sista föreställnig.








Ett tappert försök att få en bild från föreställningen utan blixt. Inte så vidare bra..

Men dom medverkande var desto bättre.. vid nåt tillfälle skratta jag så mycke att det rann från både ögon och näsa.. har gått och blivit förkyld.. det är en öppen och sårig kran jag har.












Inte den vackraste bilden jag har på mig själv. Men jag bjuder på den!



Efter föreställningen åkte vi tillbaks till Anna för att fika, skratta och bara ha det finnemang! Å skämta inte att vi lyckades!

Tack för en mycket trevlig afton och kväll från början till slut. Hoppas det blir mer teater framöver. Det är verkligen en underskattad underhållning.

Å än en gång, grattis i efterskott Anna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0