Vi har haft...

flitens lampa över oss den här helgen!

Det har målats, rivits, skruvats och städats. Skönt när det plötsligt händer!

Före


Under
   

   

Efter

Imorgon får vi låna släp så vi får fint på gården! Funderar om jag i framtiden ska ställa en bänk under björken och även göra det till ett sockerdricksträd. Kan väl inte vara så svårt?


Fredagsmiddan. Kycklingwok med nuddlar!

   
Mamma och Pappa kom förbi för att låna Doris (Mazdan).



   


Även i Hannes rum har det hänt en del. Det vita längst ner kommer att bli svart skoltavelfärg. Hoppas att jag hinner göra det ikväll efter att jag varit på bio.

Äntligen ska Carro få sin present, ett biobesök med storasyster och sånt som hör till.. popcorn, dricka, godis.. ja vad hon nu kan tänkas vilja ha.

Vi ska se...




Hannes förmiddagslur!

Förutom det har hela nedervåningen dammsugats och moppats, toaletterna skrubbats och pinnarna till trappen sitter nu på plats! Där saknas bara ledstängerna.

Men det får bli en annan dag!

Vi for en sväng till Piteå igår för att kolla vart vi ska hålla till med babysimmet som börjar den 14/9.
Redan nu på torsdag är det ett informationsmöte, så därför ville jag bara kolla vart det var.
Så jag och Hannes inte kommer försent. Gillar att vara i tid!

Vi har gjort oss förtjänt av lite söndagsvila nu!

Imorgon ska jag äta Sushi med Nina och Åsa. Det ska bli så gott!
Mer om det får ni kanske höra om imorgon lr så på tisdag.. den som håller utkik får se!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hade missat att kolla din blogg, men det var kul att se vad fint ni fått och allt ni gjort - live! Tack för fikat!

2009-09-07 @ 22:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0