Nu har vi lottat...

Vi har hängt hos min mormor idag och det har även Frida och Seth gjort. Därför så passa vi på att lotta vem som ska ge vem årets julklapp för ca 200 - 300 kr. Vill man sen lägga lite till är upp till var och en.  Så här blev lottningen i år.

Frida - André

Patrick - Rikard

Kerstin - Josefin

Lars - Carolina

Carolina - Frida

André - Cristoffer

Cristoffer - Lars

Ida - Kerstin

Josefin - Ida

Rikard - Patrick


Rikard, Hannes och Hannes farfar är i Skelleftehamn och hälsar på Linn å såklart hennes föräldrar.

Under tiden dom har varit borta har jag hunnit måla lite i Hannes rum, byta sängkläder, dammtorkat och dammsugat sovrummet.

Slog på Winampen när jag skulle måla och börja med Guns and roses och efter ett tag så blev det julmusik, passade med tanke att vi pratat om julen idag. Men ändå lite opassande eftersom att det bara är 2 september idag. Ska jag vara riktigt ärlig så var det ganska mysigt...

Nu ska jag fortsätta med hallen uppe får se hur mycket mer jag hinner innan dom kommer hem. Lite tråkigt att göra sånt när man är ensam hemma.. händer ju inte så ofta.

Nu ringer det undra vem?

Hej!


Kommentarer
Postat av: Frida

Oh, det låter härligt med ensamtid i huset! Hoppas du hinner det du vill! Få se lite kort på Hannes rum!

2009-09-02 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0