Första natten

För att försäkra oss om att Vilmer och Sonja inte skulle ta död på varann så tog vi var sin.
Jag och Vilmer sov nere eftersom Rikard ändå skulle ta Hannes under natten.

Vid 3 lr 4 på morgonen kom Rikard ner med en stinkande Hannes. Vilmer ville då gå ut och jag intog min vanliga plats i sängen.

Sonja har inte använt kattlådan och vad vi sett har hon inte kissat nånstans där det är mindre bra heller.
Ringde min jobbarkompis och fick tipset att stänga in henne på toan med lådan inatt.

Att vi inte tänkte på det igår..

Annars så fräser Sonja så fort hon får syn på Vilmer.. han bryr sig inte så mycket, nyfiken är han, men inte ett pip. Tycker att hennes läte påminner om en orm.

Längtar tills allt fräsande och klösande är över och dom ligger å myser tillsammans istället.

Vi har varit ute på gården idag och självklart hitta hon en av Vilmers avlagda möss som hon genast börja leka med. Sånt gillas inte hos mig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, stäng in henne i natt så du får sova i din sköna säng!



Ska bli kul att träffa Sonja imorgon!



Vi kommer runt nio...om vi inte försover oss! Jag har väckt Seth två morgnar nu på raken när jag försökt smita ner för att göra mig iordning till jobbet...vid sex! P är inte nöjd över dessa tidiga morgnar när han jobbar eftermiddag..!

2009-09-22 @ 22:33:46
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0