Vad händer?

Sitter hemma i Carro och Andrés soffa. Klockan tickar och kylskåpet låter lite, annars är det alldeles tyst.

Hannes ligger ute i vagnen, efter 6 timmar vakentid så somna han... det var på tiden. Redan kl 05.00 var har pigg och ville ner och leka. 

Han har inte varit grinig.. men jag därimot. Inte fasiken vill jag stiga upp 5. Det har blivit tidigare ooch tidigare mornar nu sen han sov sin hela natt.. hoppas det vänder snart.  

Leo skulle oxå sova ute, men det gick inte så bra så då fick det bli sängen istället. Det verkar inte bättre än att Carro oxå tog sig en tupplur.

Jag har tagit för mig lite att äta. Havregrynsgröt och hårdmackor. Känns lite knäppt att komma hit och så ska alla sova. Man har alltid nåt att göra hemma.. jaja nu är vi här och det är inte så mycket att göra åt det nu.

Nu ska jag gå och kolla om Hannes fortfarande sover.

Uppdatering kommer!


Carro och Leo kom ner strax efter ett och Hannes vakna inte långt efter det. 
Som jag trodde så hade Carro oxå somnat.

Väl hemma så kände jag att det kanske inte hade varit så dumt om jag oxå sovit lite, men men..

Kommentarer
Postat av: Carro

Sorry, det var inte meningen att sova så länge. Trodde att även du skulle vila en stund. Då vet du hur André har det på kvällarna, jag och Leo somnar vid 19-tiden och han sitter själv nere i soffan framför tv:n.

2009-10-17 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0