Nu dyker vi!


Redo att åka till Öjebyns badhus för att dyka litegranna.

   


Hannes allra första dyk gjordes med gruppledaren.


Andra dyket gjordes med mig, men jag tror att jag dök mer än Hannes.

   





   




Efter en halvtimmes bad så brukar det vara gott med lite fruktpuré.

När vi kom hem så gick jag och Hannes för att vila en liten stund... det blev 2 timmar.
Man är grymt slut efter badet även om vi inte är i mer än 30 minuter, men det räcker gott och väl.

Nu är det bara 3 gånger kvar, men nu känns som att vi har gjort det kursen gick ut på. Det är skönt att hela familjen får spendera lite tid med varann.


Kommentarer
Postat av: Friizzle

Verkligen jättebra att ni åkte iväg alla tre! Såg rätt nice ut ändå...ska jag själv testa snart kanske?



Har haft mamma och pappa här i afton och de fick lite massage och middag! Å mamma fick en liten svängom med Seth också! Han har varit riktigt i gasen hela dagen! Imorgon ska de ta kort på dagis. De brkar vissst ta utomhusbild när de har gruppfotot! Ska bli spännande att se ch höra hur Seth skötte sig under fotograferingen! Själv ska jag kursa hela dagen och bli smart(are)!



Godnatt!



2009-10-11 @ 22:41:08
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0