Förra veckan

Tisdag

Vi begav oss till stensjön för att äta lunch tillsammans med Sussi och Eddie.


 
Så här ser huset ut som dom bor i. Himlans fint!

   
Dom leker lite innan det är dax att sätta sig till bords.

Onsdag
   
Vi fick finfrämmande från stan. Efter lunch tyckte jag att Leo skulle få kladda lite.


Å kladdigt blev det, så Leo fick sätta sig i baljan så vi kunde få honom ren.




Medans Hannes låg ute och sov så passa vi på att slappa lite i soffan och titta på Pippi.
Sonja vill såklart oxå vara med.

Torsdag

Tänk att dom har funnit varann. Jag hoppas att Vilmer tycker att det är kul med en kompis.

Fredag
   
Nöjd och glad efter att fått lite gröt.

   




Dammsugen är ju en väldigt rolig leksak och inte skräms Hannes fastän den är igång.

Här tränar han inför kommande turné med Carola!

   
Innan det är dax för sängen så är det ganska skönt att få leka av sig i vattnet.
Bada är nåt Hannes tycker är väldigt kul.
Lite jobbig är han då han ska ställa sig upp i tid och otid.

Måndag 2/11

Vilken charmör!

Natten till måndag ville Hannes jävlas lite och vakna 23 och inte somna om föns 00.30.
Tog över honom till våran säng, men där skulle han minsann inte sova och såklart inte i hans egen säng heller.
Vi stängde in oss på hans rum och så fick han leka av sig lite.

När han ändå ska vakna mitt i natten så tycker man ju att han borde sova lite längre, men kl 06 så ville han gå ner och äta frukost.

Tisdag 3/11


Även natten till tisdag skulle han vakna 23 och vara vaken en timma längre än föregående natt.

Efter att promenaden och lunchen var avklarad så orka jag helt enkelt inte vara hemma så vi drog till stan för att träffa Carro och Leo. Vi tog var sin bil och åkte vidare till stan.

Är ute efter nåt läckert att ha nästa lördag, men inte hitta jag nåt =(
För mig brukar det vara så.. när man verkligen vill hitta nåt så blir det ingenting, men när man inte behöver nåt och inte riktigt har råd då hittar man hur mycket som helst.

Imorron fredag så ska jag till Rebecca för att slinga håret och då tänkte jag ta en runda till i lugn och ro. Hannes ska vara med farmor tills Rikard slutar.



Idag har Vilmer varit ute på musjakt och lämnat inte mindre än 2 möss på bron. Satte Hannes i gåstolen så att jag kunde gå ut och dumpa dom på mitt vanliga ställe.

En stund senare när jag skulle ut och söva Hannes kommer Sonja in med en välda fart.. tror ni inte att hon hade med sig en av mössen in.

Det vara bara att släppa ut henne igen så att jag kunde ta reda på musen. Äckelpotta är vad hon är!

Men annars så är hon väldigt mysig, go och går på toa där hon ska. Så du behöver inte vara orolig AnnaKarin!
Ni har uppfostrat henne bra!

Just ja.. min mobil är tillbaka så det går alldeles utmärkt att ringa till mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0