Tack alla!

Fredag




Det här är alla kort jag hann ta under min födelsedag. Det finns mer bilder att titta på hos Frida

Det är 2 trötta katter efter en dag med massa folk och en Josefin som sprungit fram och tillbaks som en annan jojo.

Parkera mig i köket från kl 13 och fram tills att folk börja droppa in efter 16. Det skulle göras potatisgratäng, ugnsstekt lax, tjärlknöl skulle skäras upp och mycke mer.

Tur att det är 10 år kvar tills nästa STORA kalas...

Jag vill tacka alla som kunde komma för en helt fantastisk dag! Känner att jag inte hann prata med alla så mycket som jag hade velat. Och tack alla som skicka grattis-sms!

Lördag

Tog inte lika lång tid att förbereda innan partysugna människor entra huset. Fort gjort har man hällt upp chips och annat gott i skålar.


Med röda mattan hör en välkomst bål till!


Dom första gästerna som kom var inte mindre än Frida och Anna!

   

Tipsrundan

Vem har bäst pokerface?

1  Frida

X  Pär

2  Jabbe

Trodde att det var en äcklig drink dom fick smaka på med sprit, öl, kakao, vaniljsocker toppat med vispgrädde och lite strössel. Trion tyckte att det smaka gott. Det var bara att göra om.

Andra glaset innehöll ett ägg, salt, krossade ostkrokar, bakpulver å kanske lite sprit. Kommer inte ihåg, då det inte var jag som blanda till den.

Vi fick en vinnare tillslut, Jabbe!


Vem har mest ork?

1  Rikard

X  Helena

2  Nina

Trodde att Nina skulle ta hem den här eftersom hon är så förbaskat tjurig, men till sist stog Rikard som vinnare!


Vem har mest klös?

1 Daniel

X Lena-Marie

2 Carolina

Lena-Marie förstog inte riktigt tävlingen så hon åkte ut ganska fort. Det såg ut att bli väldigt jämt mellan Carro och Daniel, men Carro hade bättre klös och vann!


Vem är strörst i käften?

1 Frida

X Tom

2 Anna

Anna gav upp först, sen Frida med 9 mashmallowsar och Tom vann med 12-13 st i mun.






Vem har rappast tunga?

1 Sandra

X Pär

2 André

Väldigt tajt mellan Sandra och André, men Sandra var något rappare.. kan det bero på att hon inte ätit godis på 5 år?

Vem är störst?

1 Anton

X Mattias

2 Peter

Har ingen bild på det eftersom att jag skulle mäta vem som hade störst bicep. Anton vann med en omkrets på 37 cm, men dom andra killarna var inte långt ifrån.

Vem går längst?

1 Josefin

X Kicki

2 Malin

Trodde att Malin skulle vinna, men så var det jag som tog hem det! Otippat tycker jag.

Mattias var den som hade flest rätt, 5 av 7. Hade glömt bort att fixa pris så jag fick snabbt streama en cola och en liten chokladkaka på det.

   








Jag och Rikard fick i uppdrag att rita hur våra liv ser ut om 10 år.


Mitt papper


Rikards.


Mycke Singstar blev det oxå.


Till sist en Jabbe.

Det här är vad jag fick med i min kamera. Vet ju att det finns mycket mer i Fridas. Får se om vi kanske måste besöka henne så hon kan visa både bilder och film.

Tack alla som ville komma. Jag hoppas att alla hade lika kul som jag! Tack tack åter tusen tack för att ni ville vara med och göra kvällen så bra!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv för festen! Å middan dan före! låter bra att du är nöjd med din helg!



Vilken linslus jag var då! Tror ändå att du fick med det mesta! Något har hänt med våran kamera, så den tar inte lika bra kort som förut... Buhuhuhu! Tur att jag just nu fått låna pappas! Ska tränga på Seth tomtedräkten och ta våra julkort snart också! Vi får se när det blir!



På torsdag har jag tänkt dra till Kus på mamma/barn-häng på förmiddan - kom dit om ni har tid och lust! Det börjar vid tio! Åsså kan jag få tillbaka kameran också! Annars får vi boka in en annan dag!



2009-11-17 @ 18:36:33
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Sara

Önskar att jag hade kunnat komma åxxå! Ni verkar iaf haft det roligt! :) Och bra bilder fick du på Jabbe...haha, varje bild jag tog på han förra festen så gjorde han alltid en grimas! :D Ha det så bra! Kram

2009-11-21 @ 18:12:06
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0