Vi har varit duktiga!

Nu har vi äntligen fått upp tavlan som vi suttit och gjort cernitlera-grejer till. Vart det inte fint?





Fläkten som stått i ett hörn i köket sen november har oxå kommit på plats. Golvlisterna likaså!

Före
 

Efter


Städa lite i tvättstugan på söndagsmorgonen då killarna fortfarande låg och sov.


   

Medans Rikard var till sin pappa och satte sommardäck på Mazdan, plantera jag lite blommor ute i det fina vädret. Hann precis klart då Hannes inte ville sova längre.



Skulle ta kort på han i sin nya fina tröja som han fått av Kicki, men han var inte riktigt på humör. Men sånt struntar väl jag i!



Hannes skor uppradade bröve våra STORA STORA skor.



Mormor och Morfar var förbi i söndags och hade varit på loppis och fyndat en sackosäck, lite böcker och ett spel.

Jag och Hannes har prova spelet, han är jätteduktig att kasta tärningen, men ingen nybörjartur för grabben. Jag vann knappt. Nästa gång tror jag han vinner.



Fanny blev dammsugad eftersom att hon löser så mycket hår. Hon satt snällt under hela proceduren.



Mormor leker med Hannes och har mig som åskådare.



Postbilen kom med ett paket ända från Skåne i måndags. En blöjpåse från tremening Alice. Tack så hemst mycket!





Gillar att hänga hos pappa när mamma försöker få honom att sova. Han kanske inte ser så trött ut, men det är han!



Igår hade vi besök av Eddie och hans mamma. Eddie är en månad äldre än Hannes.

Tanken var att vi skulle gå på öppna förskolan, men eftersom jag inte kollat öppettiderna ordentligt och insåg att vi var 1,5 timme tidiga så vi gick hem till oss istället. Killarna låg och drog i var sin ända av gymet, tror att dom hade ganska kul!

   

 Vi var även till stan och hälsa på kusin Hugo. Han är som en liten fågelunge i jämförelse med Hannes. Tids nog har han vuxit ikapp!

Igår afton var vi på kalas hos kusin Mary som fyllde 3 år. Hon fick en massa presenter, men hade ingen bråska att öppna dom.

Hon fick bland annat en morgonrock, sparkcykel, pysselset och tatueringar med Hello Kitty på. Idag ska det levereras ett kök till hennes rum.

Hon hade beställt en Hello Kitty-tårta av mor sin, som hon såklart fick! Klicka här så får ni se.

Som så många gånger förut så glömde jag kameran hemma =(

Kommentarer
Postat av: Frida

Du som tyckte att du inte hinner nåt på dagarna när karln jobbar..! Det händer ju mycket grejer! Kul med före- och efterbilder!



Herregud, vad pyttig han är Hugo alltså! Och jättesöt! Snygga knästrumpor hade han också! Jag bara måste få mig dit nån dag!



Och till Byske med för den delen!



Krama Hannes från mig! Och ge han en puss på hans lilla, gulliga mun!



2009-05-14 @ 11:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0