Varför måste man ha en rubrik?



Leo vet hur han ska bete sig framför en kamera!



Vi har varit på stan med Carro och Leo idag.

Ni kanske ser vart vi åt våran lunch? För den som inte ser, SUBWAY. Det var väl helt ok! Jag tog en chicken wrap.
Tycker att en submacka ska ha krämig röra, inte bara grönsaker och nå dressing. Det är jag det!

Kom oxå fram till att stans butiker inte är gjord för att ta med sig barnvagn i. Trångt och jävligt. Jävligast var det nog på HMs barnavdelning.. hur tänkte dom där är min fråga? med navelluddet kanske??



Här är min lilla skörd som vi fick med oss hem. Man är ju ingen Joakim Von Anka som föräldraledig. Solkepsen hitta jag på HM för endast 19,50 kr. (Halva priset)

Ramen gick på 35 och rakhyveln på 130, överkomligt! Det var min shopping den här månaden det.

Det är väl inte helt sant. Ska ju faktiskt och klippa mig hos Rebecca näst nästa måndag. Fast det kanske inte räknas som shopping?





John har varit hos oss en stund ikväll medans hans föräldrar var på just föräldramöte.

Han skulle vara snäll och hjälpa mig att få Hannes att sova, men det gick sådär.. men tack ändå. Sen så var ju spelet på tvn ganska så intressant oxå!!

Go natt världen! Vi ses imorn!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Åh så trevligt! Jag gillar grillad mat. För att inte säga att jag älskar grillad mat!

Men när ska vi kunna styra upp det? Söndag den 7e kanske? Frida jobbar den helgen men jag vet inte riktigt hur länge på söndan hon jobbar.

För torsdag tar jag examen, då käkar jag nog med mor och far. Fredag är det socionomfest för oss skellefteåbor, lördag jobbar Frida.



Jag såg Carro med familj på stan idag. Tänk så när jag var dig alltså... Jag skulle in till Beccas jobb och köpa färg. Sen for jag på Ica maxi och köpte mer färg, fast till skrivarn den här gången. Och nu har jag legat i soffan hela kvällen och sett film och tv om vartannat. Det är så skönt att slippa skolstressen!!

2009-05-27 @ 22:59:22
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0