En dag på stan

Idag är ingen vanlig dag för Nina.. hon fyller nämligen 30 år! Grattis! Och igår var heller ingen vanlig dag för henne. Hon fick en dag på stan av sin syster Malin (som bor i Göteborg och kunde därför tyvärr inte vara med).

Malin hade ordnat med karta och kuvert som Nina fick öppna eftersom. Kartan ledde henne till Nygatan 35 där Balans ligger och där väntade en ansiktsbehandling.

När den var klar så stog jag, Åsa och Hannes utanför och väntade för att följa henne vidare. Kuvert nr 2 sa att hon skulle in på HM och hitta nånting att ha på sig inför kvällen.

Vi stega dit och tillslut hitta hon ett par byxor, en t-shirt och en bikiniöverdel. Och allt detta för hela 79 kr. Tänk om man kunde handla så billigt varje gång.

Efter den lilla rundan bar det av till Wok & Roll för att prova på deras sushi. Jag tyckte det var helt Ok, medans Nina sa att hon gör godare hemma. Får be och vara med nån gång. Hannes fick nöja sig med mjölk. Jag tror han gillar det!





Som vanligt så är jag ju inte så snabb att plocka upp kameran så tyvärr är det här dom enda bilderna jag har. Efter lunchen så öppna Nina sitt sista kuvert som ledde henne till Hair and face. Dit följde vi inte med utan drog till Statoil för att tvätta bilen jag fått låna.

Så här kul kan det se ut när man sitter i en biltvätt.







Åsa vart skickad bak utifall att Hannes skulle bli mindre glad, men det vart aldrig tal om det.

Tack för en trevlig dag på stan tjejer och lilleman! Hoppas att kvällen var lika trevlig. Vi ses i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Såg att du flyttat bajsblöjan nu =)

Så mysigt ni verkar ha haft på stan med mat och skattjakt och biltvätt.

Tack för i fredags frästen! Jag gillar att hänga med dig.

2009-03-15 @ 17:52:21
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0