Söndagsmiddag i Ersmark





På väg till Byskeskolans matsal för att rösta.





Snart är Hannes lika lång som Seth. Kanske bara 2 huvuden kortare.

   

Tänk att bilstolen kan vara så kul. Varje gång man kommer till Frida lr Carro så vill Seth och Leo leka med stolen.
Det ser riktigt mysigt ut! Skulle nästan vilja ha en själv att krypa in i!



Åh, vad det är kul att hänga med Anna! Hon vet hur hon ska få en glad =)





Här går det undan. Rikard har svårt att hänga med i svängarna med Seth bakom ratten!



Gissa vems fötter.

Den som är först med att gissa rätt vinner en fika hemma hos mig!



Ska Hannes ha ny blöja så ska jag det oxå! 

   

Kusinerna verkar ha nån hemlis på gång. Undra vad det kan vara??



Hela familjen Lundmark/ Wikström samlad. Det är inte ofta det händer.. på kort iaf.

   

Det är sååå gott att äta bearnariesås med grillpinne!
Det fanns även grillad kyckling, majskolvar, champinjoner, grillkorv, klyftpotatis, sallad och vitlöksbröd.

Mmmm... som Seth brukar säga!



   

Glasögon i olika former verkar vara nåt som Seth tycker om.



Efter jordgubbar och glass dansa Seth för oss i något som såg ut som en sumodans.



Tack för god mat och gott sällskap!



Idag har jag varit till stan och besökt Rebecca på Clive Russel. Som vanligt är jag supernöjd med resultatet.
 
   

Se så fin jag blev!

Måste oxå tillägga att det verkar inte bättre än att Hannes är på G att få tänder. Han somna så sött redan vid halv åtta, men redan efter en timme vakna han och var ledsen. Strök lite alvedon på tandköttet och nu sover han igen!

Kommentarer
Postat av: Fröken Ostkrok

Hejsan på dig Josse!

Jag mår bara bra, det är superbra!

Jag har inte alls fått igen min kamera, och det komemr nog inte heller bli så.. helt värdelöst!



Men jag jobbar på det..



Ser ut som att det är bra med dig med :)

2009-06-09 @ 02:41:25
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Thesso

Svårt det där med fötterna. Känns ju lite som en Anna grej men jag tar en vild chansning på att det är dina fötter. Får jag en fika?

2009-06-09 @ 08:34:42
URL: http://thesso.blogg.se/
Postat av: Frida

Yes! Jag vann! Det ÄR Annas fötter!

2009-06-09 @ 11:19:16
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

jag vet, ascoolt eller hur!!

Här har du lite om min resa (http://minvarld.blogg.se/2009/april/en-ostkrok-tur-och-retur.html#comment) jag kommer att resa med min kompis Jenny till thai, nz/sydney gör jag själv.

I LA har jag kompisar och jag har 2 skelleftebor som möter mig i NY :)

Kram

2009-06-09 @ 14:03:24
URL: http://minvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0