Grattis till studenten!



Idag har Rikards bror Joel och hans tjej Emelie tagit studenten.  Och på måndag är det bara 3 månader kvar tills deras bebis kommer. Det vill säga om den kommer som beräknat.

När allt var klart i kyrkan åkte vi hem till dom i Skelleftehamn och fick både smörgåstårta och jordgubbstårta. Gott värre!



Joels fina skylt.



 

Hitta ett snyggt pannband som jag bara var tvungen att prova på Hannes.



John går sällan utan sitt DS. Hannes är än så länge inte intresserad, men jag kan tänka mig att han blir det eftersom hans pappa äger flera olika slags spel.

John följde med oss hem och har bara för en stund sen åkt hem. Han och Rikard har suttit klistrade framför tvn och spelat lego star wars. Jag ska ta och städa lite.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Jottan

Var inte det, jag vet inte jag, tycker att man kan se det på magarna och mammorna. Har nog inte gissat fel alls tror jag... .



Kanske på mig själv då...

Jag ville så gärna ha en flicka nu sist, men trodde inte riktigt att det var en tjej.

2009-06-11 @ 20:43:56
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Faster

Han blev så snygg i pannbandet:)

2009-06-11 @ 22:07:39
URL: http://varanmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0