Nu är det sommar!



Idag var det dax för Hannes första utomhusdopp!  Han trivdes som fisken i vattnet när han fick sprattla på med småbenen.

   

Det är väldigt jobbigt för honom nu när det är så varmt. Han blir verkligen brännhet. Det kommer nog att sluta med att vi får köra runt i bilen när det är som värst. Där är det svalt och skönt! Tacka vet jag klimatanläggning!



Mitt i badet som kom glassbilen inkörandes på våran gård. Nu finns det isglass och magnun i frysen!
Snacka om service!



Vilmer tycker oxå att det är varmt. Synd att han inte är lika förtjust i att bada.

Han har för övrigt dragit hem 4 näbbmöss och en fågel.
Det är vad jag hittat än så länge. Det kan ju hända att det finns mer, men jag har tur nog inte fått syn på dom än.
 
Blir alltid överraskad när jag får syn dom å skriker till lite. Om det är nån som går förbi just då så måste dom ju tro att jag är knäpp...

Idag har vi även varit till Bergsbyn och käkat glass, på morö höjden och ätit kycklingsallad.



Hannes passa på att ta sig en tupplur i mormor och morfars säng!





Kommentarer
Postat av: Jottan

Ja Ebba blir likadan nu när det är varmt. Tacka gudarna för vår iskalla källare som funkar skitbra när allt annat sviker.

2009-06-25 @ 23:08:20
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Anna O

Värmen är skön ibland.. när man sitter i skuggan vanligtvis.

2009-06-25 @ 23:11:19
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0