Kalas







   

   



Min present till Carro!

Frida fick en låda med en roller, skärblad, roller för att platta till skarvar och en tapetutstrykare.

   

   

Fanny tog chansen att springa iväg då hon såg att ytterdörren stog på glänt. Jag blev såklart orolig, jätteorolig,  men hon hittades och blev satt i koppel!

Soligt och mycket trevligt!

Synd bara att Hannes inte är på sitt bästa humör nu när värmen har kommit. Idag ska han nog minsann få bada i sin balja ute i solen. Kanske att vi måste åka in till stan för att köpa ett parasoll. Ja vi får se om det!

Kommentarer
Postat av: Frida

Många barn är det! Vissa mer vilda än andra! Och då talar jag förstås om Fanny!



Å tack igen för presenten! Snart ska du se att det är klart! Men har du själv önskemål på dag som passar dig är det nog ett säkert kort - då blir det verkligen snart gjort!

2009-06-25 @ 15:08:46
Postat av: Anna O

Alltså jag tänker ofta på att det är så tokroligt att ni alla barn fick pojkbarn i sin tur. På släktträffarna i framtiden kan ni lätt ha "föräldrarna mot barna!"-lekar. Jag ser det riktigt framför mig hur ni spelar brännboll mot varann på midsommar och hur barna vinner för föräldrarna är så gamla och skröpliga och kan inte springa =)

2009-06-25 @ 23:09:32
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0