Det var ett tag sen sist




Den här är lilla killen heter Viggo och är född den 3 Juni. Hans mamma heter Karin och vi har gått gymnasiet tillsammans. En väldans go tjej!

Vi hade en date på stan förra torsdan. Väldigt kul att få träffa båda två. Hoppas att det inte dröjer allt för länge till nästa gång! 

Efter stan åkte vi till stugan för att som hastigast hänga lite med mamma, pappa, Seth och Frida.

    

   

   


När jag skulle sätta mig brevid Frida i sängen så sa det brak och det var inte där bak. Sängen gick sönder. Stackars pappa. Tur nog fanns det en annan säng att ställa in!



   
Vilmer leker med en mus.

   
Vilmer fick ingen tårta på sin födelsedag så här om dagen var det dax. Tyvärr hade jag slängt alla tårtljusen, men det gick bra ändå!

   
Hannes får pröva pappa Rikards nya solglasögon.

   


Hannes är nu en hejare på att vända sig åt höger. Övar på att han ska kunna vända sig åt vänster oxå, är inte riktigt där än.


Vilmer gillar att bli kliad på magen!


   
En liten kvällspromenad i hopp om att hitta lite åkerbär.




Och det gjorde jag!



En härlig syn på min och Hannes promenad igår.

Kommentarer
Postat av: Anna O

Woaw, vad gör ni med åkerbären då? Sylt? Eller värmer ni de och lägger de på glass?



Karins barn på de första bilderna? Är det Karin som jag vet vem det är? Det var en gullig kid iaf =)



Annars tar jag en lugn soffdag idag. Ska måla sista varvet på toadörren men annars får alla jobb vänta. Jag ska ha vilande semester idag.



Hej!

2009-07-29 @ 13:08:55
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Karin

Var så glad hela dagen efter vår dejt. Det gör vi om!

2009-07-29 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0