Vimmelbilder från den gångna veckan

Hannes faster Frida och kusinerna Mary och John var dom första som kom förbi efter att vi lämnat BB.

Så söt man kan vara!

Vilmer vill såklart oxå vara med när det ska bytas blöja. Här om dagen lyckades Hannes kissa på honom. Det var inget som Vilmer brydde sig så värst mycket om. Han satt lungt kvar i honn.

 

Två fågelholkar och en katt.

 

Även om man är kille så får man ibland ha nattskjorta på sig! 

 

En stolt pappa och en trött son!

Och en stolt mamma med en nyäten Hannes.

 

Så här brukar det se ut mellan mig och Rikard i sängen. 

 

Farmor och +farfar på besök.

 

Tack för alla grattis SMS förresten!

 Idag är Hannes en hel vecka gammal och det ska han få fira med ett bad, så mycket mjölk från kranarna han önskar och obegränsat med blöjbyten. Kommer även att finnas inslag av pussar och mys. Det är väl inte så illa för att fylla en vecka ?!??


Kommentarer
Postat av: Anna Segerstedt

Grattis till det lilla underverket. Han ser redan ut som en liten charmör. Vi kommer och hälsar på någon dag så vi får se honom ordentligt.Jag ringer innan!



Hälsningar från Anna, Erik, Anton och Kerstin

2009-02-22 @ 14:08:38
Postat av: Sara

Först-å-främst GRATTIS!!!

Jättejättegrattis!



2009-02-23 @ 02:16:34
Postat av: Sara

oops skickade visst iväg den, ja självklart så säljer jag vadän ni vill köpa, jag bara målar det jag känner och vill, och vill nån sen ha dem vore det ju mera än kul!!

2009-02-23 @ 02:17:32
Postat av: Frida

Jag fick ett sms från Kappahl idag, så jag behöver inte din realapp! Jag hoppas att jag kan åka in före jobbet på lördag! Börjar 14. Säg till om jag ska kolla efter nåt speciellt till er!

2009-02-26 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0