Vilmer på toan



Killen ser lagomt road ut att behöva bli badad. Tur att vi inte gör det ofta!!

   

Måste säga att han var riktigt duktig sist. Sprattla inte på allt för mycket. Han har lärt sig att det inte är någon idé, han blir blöt vilket som.



Att dricka kallt vatten direkt från kran gillar våran Vilmer.



Han brukar hjälpa mig med spolningen när jag har varit på toa ibland. Det känns tryggt att ha en så hjälpsam katt!



När han inte vill ligga i sovrummet brukar han hänga inne på toan. Tycker nog att det är skönt att slippa oss ibland. Vara för sig själv en liten stund.



En annan sak jag inte riktigt kan förstå är hur det skulle vara skönt att ligga med huvudet tryckt mot väggen som han gör? men det är väl kanske en kattgrej som man helt enkelt inte ska förstå sig på.

Har för en liten stund sen fått en vagnleverans som hör till min permobil. Nu är det bara att vänta på att snön försvinner så jag kan ut och åka. Kanske köra runt Vilmer och bebben ?!!?



Den har tuta, back och hel och halvljus.

Kommentarer
Postat av: Thesso

HUR kommer det sig att du har en permobil???

2009-02-13 @ 12:25:01
URL: http://thesso.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis till lillebrorsan, Vilmer!



2009-02-15 @ 12:03:10
Postat av: Jottan

Supergrattis på er!!!!!!!

2009-02-15 @ 13:48:04
Postat av: Moster Frida

Jag sitter och väntar och väntar att Seth ska vakna så vi kan åka in till stan..! Just idag, när jag ville att han skulle vara vaken så vi kunde möta upp på BB, ja då vill han bara snarka!



Vänta, vänta... Jag sitter och bloggar och jag har utmanat dig! Kolla min blogg!

2009-02-15 @ 14:09:59
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Anna O

Hej Finaste!! och grattis till underverket! Jag blev så glad när Frida ringde i morse och berättade hela härligheten =)

Puss och kram på dig!

2009-02-15 @ 22:21:49
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Frida

Du har väl sett alla luckönskningar via min mail nu, så jag behöver väl inte hälsa! Men alla tycker att det är jätteroligt ochjag kan faktiskt inte fatta att det är sant!



Det är konstigt hur jag liksom var inställd på att det när som helst kunde ske, att jag ringde dig så ofta och kollade läget, men när mamma ringde igår morse och berättade om Hannes kunde jag inte tro det! Det var jag inte beredd på!



Hoppas vi får träffas igen innan vi åker till Storre! Tyvärr är nu båda småkusinerna krassliga...



Ring när ni åker hem!

2009-02-16 @ 13:14:05
Postat av: Anna O

Tack för igår kompis!

2009-02-19 @ 07:07:52
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0