Utmaningen!

Har totalt glömt bort att jag ju har blivit utmanad, men som tur är så kom jag på det nu när jag satt och amma Hannes. Så här kommer bilden!



Det här är Ella och hon fyller 4 år i maj. Bilden använde jag för att göra en tavla till hennes 3-års dag. Ska ta och lägga in en bonus bild så ni får se hur den blev.

En supergo och söt tjej som fortfarande kallar mig för Tant Josefin. Har försökt att plocka bort tant, men det är svårt...



Tycker själv att den blev väldigt bra!

Snart ska jag sätta igång och göra ett scrapbookalbum åt Hannes. Ska bara beställa lite kort först. Har inte riktigt det där pysselsuget och ska jag vänta på det så lär det inte hända nånting. Bara att sätta igång!

Eftersom att det Kicki och Therese är dom enda på min lista som inte har blivit utmanade så blir det bara två. Jag hoppas att ni antar utmaningen.

Jag ska berätta hur det går till men först ska jag gå och sova en stund. Klockan är ju ändå bara kvart över sju. På morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0