Lite smått och gott!



Det här är Wilma. 2 månader den här veckan.



Nya gardiner i vardagsrummet.





Våran hemmagjorda sänggavel. Går mycket bra att skriva små meddelanden i tyget!



Väggklistermärke från Panduro gjorde susen på toan uppe. Framöver ska jag ta och visa lite före och efter bilder.

     

Kunde inte låta bli att köpa katten när jag var på Ikea sist. Tyckte att den var lite smålik Vilmer. Har döpt den till Sonja. Vilmer gillar att sätta tänderna i henne.

   

Vilmer gillar att ligga å mysa i den färdigmålade spjälsängen. Men inte så länge till förhoppningsvis!

   

Har sytt en dyna så Vilmer kanske inte blir så ledsen när han inte får ligga i bebisens säng längre. Och såklart måste man ha matchande hilka.

 

Har lagt ut en fleecefilt så han inte ska frysa röva av sig när han väntar på att bli insläppt. Han brukar titta på bilar, personer lr fåglar som susar förbi.

   


Min behå var tydligen rolig att leka med. Kanske för att den är så färggrann ?!!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Så otroligt fint du gör!

Du är ju king på det här med bloggning.



Men vi borde snacka lite om textstorlek och sånt där. Jag tror det skulle göra pricken över i:et.



Du kan väl mejla mig dina log in uppgifter så fixar jag steken åt dig såfort jag ser mejlet.



Pussen!

2009-02-04 @ 13:43:16
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilmer verkar gilla ditt pyssliga jag!



Vad fin sängen blev! Båda sängarna!

2009-02-05 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0