Julaftonsfrukost

Igår fick Hannes ett kuvert av mormor och morfar som inte fick öppnas föns julaftonsmorgon.
Där i låg ett packe tomtebloss och ett till kuvert med en slant, vad det blir av den slanten får vi se.

Hannes hade kvar 2 paket sen igår som han oxå öppnade, byxor.

Sen så har ju jag och Rikard köpt en klapp till varann. Jag fick 2 singstarskivor och Rikard fick ett Super Mario-spel till sitt Wii.



   






Hannes badar med sina nya fiskar och båtar.


Ett litet nybadat knyte som just i denna stund ligger och sover förmiddag. Jag ska oxå ta och vila lite.
Efter lunch åker vi till Hannes farmor och Lolle för att fira ännu en julafton!

God Jul!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka bra presenter till er alla! Ni är nöjda va?



Jag är lätt med på lite Singstar nån kväll!

2009-12-24 @ 13:38:49
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! OCH TUSEN TUSEN TACK FÖR JULKLAPPEN. Både tavlorna och halsbandet, jag höll på att börja grina när jag fick halsbandet! Tyvärr så köpte vi ju bara klappar till Hugo i år.. men nästa år Hannes, då lovar jag att du ska få nått fint :) Och snart fyller han ju år! Helt knäppt vad fort det gått. Hoppas ni hade en bra julafton och att vi kan hinna ses, vad jag har förstått så ska du ut och jobba snart?



Kram!

2009-12-25 @ 18:52:01
URL: http://enlitenida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0