Nummer 25


Så många kalas har Hannes varit med på. Idag på sitt 25:e kalas firades Hjalmar som fyller 1 år hela långa dagen.
Stort grattis till dig!

   



När vi kom hem från kalaset var det dax för lite middag. Det gick inte riktigt så bra för Rikard att mata lille sonen.
Hannes kan vara väldigt rörlig när man ska mata honom, men jag har då inte lyckats kladda ner honom så här mycke =)

   
Medans jag låg och vila i sängen så fotograferades det en del nere i rummet.






Lite Hannes bara.

Jag och Hannes var ju till stan igår för att träffa familjen Johansson.


En söt liten Molly som mest bara sov.

   
Det käkades lunch på CK. Karin, Johanna och Viggo  kom förbi för att säga hej som hastigast!

   

Nu ska jag hoppa in i duschen man blir helt klibbig och kladdig i detta väder. Imorgon ska det till att fiskas. Hoppas jag får en stor stor fisk! Mer om det sen!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nej det är ingen fara, men Hugo är min bästa sida =)

2009-08-06 @ 21:44:03
Postat av: Anna O

Haha! Så det rinner ur lillnäsan på han =)

Äh, snor är också mat, om man är kråka iallafall.



Nu har jag tagit ut lite flex så jag är redan hemma! Tjoho! Snart är det middag på kågev också. Ibland har man det bara för bra =)

2009-08-07 @ 16:00:45
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0