Kroksjön

I lördags (22/8) så begav vi oss till Kroksjön för att partaja lite. Min 3e fest sen Hannes föddes för övrigt.

Inbjudan kom från min jobbarkompis Per och hans tjej Stina redan före semestern. Över 100 pers var bjudna och 20-30 kom. Det var allt tur att dom fråga så många ändå.

   

     

   
Det tävlades en del. I bland annat vanlig kubb, kubbstafett och luftgevärssafett.
Jag stog mest och heja på mitt lag!

   

   


Min jobbarkompis Pär med Ä.

Katter med klös är inte alltid bra.

   


Festfixarn Per!

   

   

   



   


Festfixarn Stina!

   
Sing Star är såå kul!


Jag och syster yster!



   
Snacka om jag vart biten av myggor lr knort under kvällen.

I början av festen satt jag och prata med Sandra om en tatuering jag sett.. en tjej som hade antingen alfabetet lr nåt namn runt fotleden.

Myggorna måste ha hört att jag tyckte den såg läcker ut och gav mig därför en.. som räcker ett litet tag bara. Just under leggingskanten höll dom jävlarna till.

Så mycket som jag har kliat så lär det bli massa ärr. Ja, vi får se om det.

Trots det vill jag tacka Per och Stina för en trevlig kväll!



Så här glad blev Hannes när vi till slut kommit oss från stan, via farmor och hem.






Även om man är en gladskit så betyder inte det att man får ta hur många kort som helst! Eller så är han bara väldigt intresserad av kameran.. ibland har småarmarna en tendens att bli hur långa som helst.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad sjöng du för låtar då? Vann du?



Nu har vi ätit frukost och Seth springer runt själv för en gångs skull med sin nya borrmaskin i högsta hugg!



Har ni nån tom skiva kan vi ju bränna ut filmen så ni får en helt egen och kan se den när ni vill? Vi har tydligen dåligt om skivor...

2009-08-30 @ 08:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0