I gungan här om dan!



   


Undra vad det är han har spanat in?

   
Det kan bli lite blött när man sitter å smaskar på gungan. Kolla in foten hans!



Allt som allt vart det tagit 105 bilder på loppet av 30 minuter.


Rikard har börjat om att jobba nu och jag tror att Hannes har fattat det. Sover som en kratta tycker jag. I natt vakna han vid 3 och var pigg som en mört och glad som solen. Det var inte jag.

Så här har det varit sen söndags natt. Tids nog så måste det ju ge med sig. Hoppas att han snart ska klara sig utan mat på natten oxå.

Äntligen har vi fått tummen ur och börjat ge honom burkmat och gröt. Han sitter och gapar sked efter sked.

Har trott att det skulle ta evigheter att få i honom en burk, men det går fortare än flaskan. Han är nog ganska less den skulle jag tro. Just nu ligger underverket och sover.

Idag ska vi till stan för att träffa Therese, Molly, Lotten och Magnus. Bilder kommer ikväll om ni har tur!

Kommentarer
Postat av: Jottan

Ebba sover inte heller natten igenom än. Hon somnar alltid vid 19, men sen vaknar hon för att få flaska och somna om igen vid 23 och 03.

Hoppas hon vänjer av sig snart för nu är det i över 3 år jag har varit vaken nattentid och det börjar kännas att jag vill sova ut.

2009-08-05 @ 16:31:24
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Jottan

Hahahah det är ingen fara! Jag brukar få ligga och dra mig på helgerna istället.

2009-08-05 @ 16:40:38
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Frida

Du, kolla in strax min blogg! Hittade ett par fina kort..!

2009-08-10 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0