Vilken söndag!





Hannes har fått nya fina sommarkläder av Faster Frida. Hon tyckte att dom såg så stora ut, men innan den riktiga sommaren är här så passar dom nog perfekt!



Rikards pappa fyllde år igår så idag for vi dit för att gratulera honom med en sprillans ny GPS och tårta!



Hitta ett kort på Rikard när han för snart 25 år sedan låg på BB. Som ni ser har han oxå lite hår och även jag hade det så inte undra på att Hannes har så MYCKE.



Faster och kusin sitter och sjunger imse vimse spindel och bä bä vita lamm för Hannes.



Har ni skådat en coolare kille??



Till middag blev det grillkorv i bröd.. såna som man stoppar ner korven i. Mums!



Vilka putmunnar vi har.



Mamma jag vill inte vara med på kort.. när ska du fatta?



Nästan hela familjen samlad..



...Vilmer ville hellre sitta lite avsides så han kunde tvätta sig i lung och ro.

Som du ser Frida så har vi oxå fått oss en pool. Kom hit och bada vett ja´!

En nästan 1 timmas lång promenad och sångstund med Hannes på det så känner jag mer än nöjd med denna dag. Nu ska jag krypa ner i sängen och se lite tv.

Go natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Du är duktig du som prommar så mycket. Och vilka fina kläder Hannes hade. Vouge nästa!

2009-04-27 @ 22:28:12
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0