Kusiner på besök!

Igår afton fick Hannes besök av sina kusiner och faster. Väldigt trevligt! Jag och Mary for med flygplan till Disney land. Måste snart besöka det igen. Hur kul som helst!



Mary tyckte att Vilmer skulle ligga i babysittern tillsammans med dockan och Sonja. Han måste ha tyckt att det var skönt, för han låg kvar där bra länge. Tills det var dax att få en ny sovplats.



Ni kanske ser Vilmer på en kudde på en upp och ner vänd plastback?!



Hannes titta på med spänning medans John och Mary lekte.



Visst är det fin koja som John har byggt. Kunde inte ha gjort det bättre själv!

Idag har vi varit på öppna förskolan en sväng. Första gången. Hannes var yngst av dom barn som var där, men titta även idag på med spänning medans dom andra satt och tugga på leksaker lr rulla runt på golvet. Snart så är han oxå där och behöver inte bara titta på.

När det blev dax för lunch så gick vi vidare till Franke. Åkte från famn till famn. Tillslut blev han så trött och somna. Besöken på jobbet brukar ta sin tid och idag vart vi där ca 2 timmar innan det bar av hemåt.

Jonas, Fridas gamla boyfriend, ringde och undra om vi ville ha besök. Han och hans fru har flyttat till Byske. Vi mötes upp vid ICA och börja sen vandra hem till byn.

Han är hundvakt till en jättefin tik, sort kommer jag inte ihåg, som heter Varja.. blev lite osäker, men hur som haver så följde hon oxå med.

Vi satt och prata en stund och så vart det dax för dom att vandra hemåt igen. Å hips vips var klockan fyra. Middag (Kyckling och bacon couscous) och ut och gå var nästa punkt på schemat.

Men utan batteri i telefon och MP3:n så ställer jag in promenaden till imorron. Vi har ändå varit ute och gått en timma idag. Det räcker. Är helt slut så det blir att  lägga mig i sängen och läsa nästa Stieg Larsson bok istället.

Grabbarna får sköta sig själva ett tag.

Kommentarer
Postat av: Anna O

Trevligt med massa besök och folk som vill hänga. Jag blev så inspirerad av ditt inlägg att jag kanske måste ut och gå en vända. En liten vända tror jag.. Hej!

2009-04-22 @ 20:29:22
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0