En lååång dag...

Hannes somna ca 21.30 på tisdagkväll och sov till 5 på onsdagsmorgon.

Fick mat och somna om vid 6.

7.30 satte vi oss i bilen för att hänga med Carro och Leo. Svängde förbi Byggmax för att hämta upp Frida, som lämnat in bilen på lagning.



     

Leo ställer gärna upp som modell när man vill ta kort på honom!



Leo är inte så sugen att låna ut fåtöljen till kusinen...

  

Snälla Hannes, sitt still så mamma kan ta kort.



Se så fint han sitter

     

Leo har varit på affärn och handlat ingredienser till en chokladkaka. Han gillar att baka, men..

   

mitt i baket så ville han rita istället. Moster Frida var med en stund innan hon skulle iväg och jobba.

   

Vi stoppa ner kidsen i varsin vagn och traska sen till Anna med kakan. Alla tyckte att den var så god!

Där hängde vi tills det var dax för att traska tillbaks till moröbacke för att göra middag. Hann diska lite åt Anna eftersom att hon har gips om foten i 6 veckor p.g.a en spricka i foten. 

Har lovat att titta förbi på fredagkväll. Undra vad hon har för jobb åt mig då?

Efter middagen tacka vi Carro och Leo för en trevlig dag och for vidare med Nina och Åsa till Frida K.
Hon och hennes sambo Benny har köpt hus i Åliden. Hur fint som helst. Måste fara dit igen för jag glömde att ta kort. 

Ca 22.30 var vi äntligen hemma igen. Helt slut efter en fullspäckad dag! 


Kommentarer
Postat av: Anna O

Tack själv för idag. Jag har haft toktrevligt hela dan!

Nu ligger jag i soffan och är kissnödig, men jag tror det får vänta lite. Den som spar han har =)

Det är så omständigt att gå på toan bara..

2009-04-30 @ 11:27:36
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0