Förra helgens bravader

Nu så ska ni få se vad duktig jag var förra helgen. 4 olika sorters kakor vart det till slut! Chokladcookies, kolakakor, mintrutor och potatisbakelser. Kan inte komma ihåg när jag baka kakor sist. Kul var det iaf. Är det någon som är sugen att smaka så är det bara att titta förbi!



Redan klockan sju på lördagsmorgon så var årets skörd av julkort klara.. har suttit några timmar här och där. Måste säga att min planering detta år är något i hästväg. Brukar kunna stressa upp mig ganska så mycket, men i år så har jag kommit undan. Peppar peppar.    



En liten glimt av julkorten. Måste säga att jag är riktigt nöjd med alla kort i år!

 

Det är inte ovanligt att det är ett smärre kaos när jag sitter vid mitt skrivbord och pysslar. Men jag tror att det är just det som behövs för att det ska bli som bäst.

Sist men inte minst så hade jag på min to-do-list att ta julkort på Vilmer.. men att få en katt att ha på sig en tomteluva och sitta still samtidigt är ingen enkel match. 

    

Här är några minde lyckade kort, men skam den som ger sig!



Inte en bra bild det här heller, men den bästa jag lyckades ta alldeles själv!

Tillsammans med Rikard så blev det så här bra!!






Nu till helgen ska sista klappen inhandlas för att helgen därpå få papper om sig. Jag och Rikard ska då klä granen, slå in julklapparna och äta dopp i gryta. Ska bli riktigt mysigt!

Fick förresten brev från försäkringskassan idag och jag kommer inte att få någon havandeskapspenning. Men jag var inställd på det så det är bara att bita ihop.

Har hur som haver tänkt ta ut semester och komp från 1:a februari. Så egentligen är inte inte så länge kvar ändå! Ska bli skönt!

Ladda batterierna tills den lille kommer å kanske få barnkammaren något så när i ordning.

Kommentarer
Postat av: Anna O

Jos! Du är bäst!!

Tack så jättejättemycket för donationen!

2008-12-11 @ 01:47:29
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/
Postat av: Frida

Nämen, vaddå ingen h-penning?!? Det har du inte sagt nåt om till mig! Dåligt! Tur att du kan ta ut semester, men trist att inte få spara på dem till senare när plutten är ute och vill åka till djurpark eller så!

2008-12-12 @ 12:12:55
Postat av: Anna O

Varenda gång jag klickar in på din blogg ser jag de där kakorna... osså tar jag ett djupt andetag och tycker nästan att jag känner doften av de..

mmm!

2008-12-16 @ 04:55:09
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/
Postat av: Thesso

visst är det dags för en liten uppdatering snart?!

2008-12-18 @ 08:08:46
URL: http://thesso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0